Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

H Ö S T L O V

Av linnea markström - 28 oktober 2011 17:30

höstlov! <3 yes, asså vi förtjänar höstlov. i veckan har vi ju tränat stenhårt på musikalen/föreställningen. i onsdags kväll var det genrep för föräldrarna. vi slutade halv fyra, jag, elin & elin gick && beställde pizza på remo. tog med oss det in till aulan & käkade där. sen så hadde vi 1& enhalv timme på oss att göra oss i ordning. vi sminkade oss & tuperade håret, åh ni skulle ha sett mitt hår! det gjorde ont som fan! sen klockan 18.00 så stod vi där på scenen & alla var jättenervösa, (ja, iallafall jag..) det gick på 25-35 minuter något sånt. sen kom vi hem & sov.

igår (torsdag) så skulle vi visa upp för hela skolan, 7orna, 8orna, 9orna & 6or/5or från typ bälinge, domarringen & börje.. alla lektioner inställda det var det ända som var bra dårå!

ja, klockan 09.00 var det för 8orna, jag var så nervös så det finns inte ord, jodå. men det var pinsammt! klockan 10.00 eller något var det för 6orna/5orna. klockan 13.00 (tror jag) var det för 9orna & klockan 14.00 var det för 7orna. jag går ju i 7an så därför ville jag bara dö när vi skulle visa upp för dom. jag dansade så det var ju inte lika pinsamt än för dom som skulle sjunga solo. speciellt alva, jag tänkte att hon sjöng monster av lady gaga (hela låten) mm!


efter en heldag (torsdagen) så hade man tuperat håret minst tre gånger? oj gissa vad mitt hår såg ut som då.. ?

 

bjuder! + mitt fula scensmink. usch fifan!


dethär blev ett fullt inlägg om musikalen, jag som tänkte säga vad jag skulle göra på minn höstlov 2011 <3

höstlovet iår kommer bli toppen! i helgen ska jag gå på bio med familjen (tror vi, hoppas!) & se "tintin" eller vad den nu heter. på onsdag åker man tidigt på morgonen till london och är där till på lördagen!

tilde kom på idag att man kunde ha nån slagt halloween-fest! asså toppen idé! men det var ju lite sent att komma med det nu.. ;'( men vem vet vad som händer nästa år? ;'D 


hoppas ni orkade läsa allt skit, men det är dethär jag har att bjuda på. puss! ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea markström - 17 december 2011 12:45

Jaa, Men nu lovar jag att stanna på den bloggen. http://linneamariavictoria.blogg.se/ checka! Ha en grym Lördag! :)                 http://linneamariavictoria.blogg.se/ ! ...

Av linnea markström - 2 december 2011 10:45

just nu sitter jag i datasalen och har facebook-paus!? ;* hah passar på att blogga för jag har ändå inget annat för mig.. lägger upp en gammal bild, tyvärr för har inga bilder på skolans dator (HAHAHA)                  novembers bilder!...

Av linnea markström - 28 november 2011 18:30

    bild från igår ;o<3   oxå bild från igår D;    (klicka på bilden för att komma till det sjukt fina mathilda's blogg!) gammal bild arkiv från i sommras.^^ gumman du ska veta att du är en sjukt bra vän, du ska veta att jag stä...

Av linnea markström - 27 november 2011 20:15

  uppsala - snö - första advent - glögg (alkoholfri då ;d) - MYYYS ;*   ihihihihih ! <3   tröja - gina tricot, 199:- jeans - jc, 399:- bara för att jag är lite knäpp nu när snön har kommit så visar jag outfiten jag hade i lördags ;D ...

Av linnea markström - 18 november 2011 19:05

timbuktu är sååå grym! han är såå bra asså! han spelas hemma hoss mig hela tiden ;'3 just nu spelas "det löser sig"  skön video! <3 aja annars händer inget. chattar med elin på fb. spelar wordfeud, dryga spel men samtidigt kul. ;') imor...

Ovido - Quiz & Flashcards