Direktlänk till inlägg 18 november 2011

timbuktu in my heart.

Av linnea markström - 18 november 2011 19:05

timbuktu är sååå grym! han är såå bra asså!

han spelas hemma hoss mig hela tiden ;'3 just nu spelas "det löser sig" 

skön video! <3

aja annars händer inget. chattar med elin på fb. spelar wordfeud, dryga spel men samtidigt kul. ;')

imorn ska jag till mathilda som sagt. kommer bli grymt!

bloggar kanske mer sen, käk nu! 

puss;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea markström - 17 december 2011 12:45

Jaa, Men nu lovar jag att stanna på den bloggen. http://linneamariavictoria.blogg.se/ checka! Ha en grym Lördag! :)                 http://linneamariavictoria.blogg.se/ ! ...

Av linnea markström - 2 december 2011 10:45

just nu sitter jag i datasalen och har facebook-paus!? ;* hah passar på att blogga för jag har ändå inget annat för mig.. lägger upp en gammal bild, tyvärr för har inga bilder på skolans dator (HAHAHA)                  novembers bilder!...

Av linnea markström - 28 november 2011 18:30

    bild från igår ;o<3   oxå bild från igår D;    (klicka på bilden för att komma till det sjukt fina mathilda's blogg!) gammal bild arkiv från i sommras.^^ gumman du ska veta att du är en sjukt bra vän, du ska veta att jag stä...

Av linnea markström - 27 november 2011 20:15

  uppsala - snö - första advent - glögg (alkoholfri då ;d) - MYYYS ;*   ihihihihih ! <3   tröja - gina tricot, 199:- jeans - jc, 399:- bara för att jag är lite knäpp nu när snön har kommit så visar jag outfiten jag hade i lördags ;D ...

Av linnea markström - 17 november 2011 20:45

hejsan! just nu sitter jag & kollar facebook. och spelar temple run^-^ jag pluggar oxå, eller jag pluggade. har sjukt mycket läxor, men jag ska inte deppa mig på dom nu. igår va jag hos mathilda med maja ;** fan vad vi hade kul! vi typ fotade, pr...

Ovido - Quiz & Flashcards