Alla inlägg den 17 november 2011

Av linnea markström - 17 november 2011 20:45

hejsan! 
just nu sitter jag & kollar facebook. och spelar temple run^-^

jag pluggar oxå, eller jag pluggade. har sjukt mycket läxor, men jag ska inte deppa mig på dom nu.

igår va jag hos mathilda med maja ;** fan vad vi hade kul! vi typ fotade, prata, skratta & flumma oss. haft skitkul! älskar er gaaalet mycket, tjejer! ;*<333

oooooooh. gissa vad?

nej, på lördag drar man till mathilda igen & sover där med elin & isabella. MYYYYYYYYYYYYYYYYYS! ;**<3 jag ska baka något? tror det blir cupcakes. hoppas det blir bra tjejer? :)<3 längtar!


just nu...... webcamar jag med elin på fäääjsbook :') skoj vi har älskling! men nu ska jag ner till familjen & äta sockerkaka. lillebrorsan har bakat! 

bjuder inte på någon bild, tyvärr! 


/linnea  

Ovido - Quiz & Flashcards